Serier!

BiblioBuster presenterar stolt
Jojo Falk och Tomas Z Westberg!

Bland de bästa serieskaparna i Sverige finns detta superbegåvade par. Nu har jag fått tillåtelse att publicera en av deras serier i mig blogg! Hurra! Det enda jag undrar är varför det är så svårt att ge ut serier i Sverige. Inga förlag vågar satsa. Men alla bibliotek har en medieplan för sina serier, eller hur? 😉

Medan vi väntar på nästa seriebok kan vi njuta av Jojos och Tomas serier i deras bloggar, som jag också länkar till i bloggrollen till höger. Här finns de flesta. Just denna finns här och är gjord av Jojo. Eller så kan man köpa deras förra bok 24 minuter till t-centralen medan man väntar på den nya boken. För den kommer så småningom, det slår jag vad om.

 

 

 

4 thoughts on “Serier!

  1. Kul att du gör reklam för oss! Tack 🙂
    Du kanske skulle länka till Tomas seriekategori, det är han som lägger ut flest serier.
    Vi ses på lördag förresten!

Kommentarer inaktiverade.