Hemkommen

… efter två halvdagar i Västerås är jag lite matt, men ganska nöjd. Om ni planerar en konferens i Västeråstrakten, kan jag rekommendera Aros Congress Center. Proffsigt bemötande och service som fungerar så smidigt som man kan önska.

Väl hemma borrar grannen i väggen och min tonårskatt flippar ur av oljudet. Hon tror det är bananskalet på skrivbordet som orsakat hennes skräckfyllda lidande. Katter är väldigt känsliga för ljud, men hur de de kunna veta vad som orsakar ljuden?

Idag har jag fått ett brev där det står att jag ska flytta till Stockholm den 12 mars. Klockslag kommer tydligen senare…

Och så har jag gått loss med Flickr Slidr, 28 konferensbilder som skulle in i ett och samma bildspel. Och varför inte göra ännu en musikvideo i Animoto när jag ändå är igång? Bibliotekarier på konferens, det rockar väl?

