Bokmässan – vad hände?

Nu är jag på väg från Bok & bibliotek, efter tre dagar av möten, monteraktiviteter och bloggabstinens! Och inte ett enda seminarium har jag besökt! Utöver de som anordnades på Biblioteksföreningens scen förstås. Där fastnade jag för Håbo biblioteks två punkter och för lite annat smått och gott från Biblioteksföreningen.

Idag har det varit helt galet, känns det som. Vi stod i Kungl. bibliotekets monter kl 11-13 för Fråga biblioteket och delade ut tusentals bokmärken och knappar, svarade på frågor och visade den nya ingångssidan (vi hade två timmar igår också). På andra sidan väggen hade Biblioteksföreningen utdelning av heliumballonger, clownpåhitt och ansiktsmålning(?). Det var ett himla drag i alla fall. Mycket folk. Dessutom blev jag övertalad att andas helium av informationschef Axelsson.

Eftersom jag inte bloggar från mobilen, kommer det bilder lite senare. Är på väg till mina päron här på bästkusten… På återseende!

