Internet Librarian International 2007 : Konferensliv!

Luften håller på att ta slut, men vi fikar glatt i varje paus! Bilden visar bland andra Linda, Linnea och Stina. Stina skapade en särskild mobilblogg för konferensen, kolla den här.

Det antecknas flitigt.

En viss konferensutmattning både i det svenska och i det norska lägret under eftermiddagen.

Flygplatsshoppingen resulterade bland annat i The Body Shape Bible av Trinny & Susannah. Nu när vi har köpt ny tv har jag hopp om att åter kunna få se mina favoriter i 5:an!

4 thoughts on “Internet Librarian International 2007 : Konferensliv!

  1. Hello! Det var snabbt sammanfattat. Själv försöker jag just få lite ordning på mina konferensintryck och jag och Linda kommer att komplettera bloggen med lite mer substans (?) efterhand.

Kommentarer inaktiverade.