Svårbloggat

Ett blogginlägg om att jag inte hinner blogga – det är smart. I veckan har jag läst den omtalade Fördjupade studier i katastroffysik och recension av den kommer så småningom. Lite förhandsinfo så länge – jag blev positivt överraskad.

Just nu läser jag Johanna Lindbäcks En liten chock – jag kan fortfarande inte sluta läsa ungdomsböcker fast jag inte arbetar med ungdomar längre. Jag ser redan fram emot kvällen när jag får krypa ner med boken i sängen!

Imorgon är det konferensdags, numera är jag väldigt lugn inför sådana större evenemang. Vilket i sin tur gör mig lite stirrig, för om jag är lugn så måste det väl bero på att jag glömt något viktigt, eller…?

Hinner jag blogga mer i helgen? (Jag har nu ett mål att blogga lite varje dag, det har jag inte lyckats uppfylla hittills.)

2 thoughts on “Svårbloggat

Kommentarer inaktiverade.