Min lilla lilla lilla gröna

iPod nanoJag är en väldigt low tech person. Vanliga köksmaskiner som de flesta har, det har inte jag. Som t ex mikrovågsugn och diskmaskin. Tills nyligen hade jag en mer än 25 år gammal tv. Den kunde inte kopplas till video och än mindre till dvd eller digitalbox.

Det enda jag ställer krav på är min dator, uppkoppling och skärm. Och nu på min nyinköpta iPod. Jag känner mig så imponerad av den. Hur kan 8 gigabyte få plats i något lika stort som ett kreditkort? Och att det dessutom blir bra ljud? Ja, det finns väl en anledning till att jag inte sökte mig till någon teknisk utbildning efter grundskolan, helt enkelt. Jag har lite svårt att fatta vissa saker.

Nu funderar jag lite på att uppgradera mitt kamerainnehav också. Det är inget fel på min digitalkamera. Men den är inte någon systemkamera.

Fler bloggar om iPod nano >>

3 thoughts on “Min lilla lilla lilla gröna

Kommentarer inaktiverade.