I’m a Pro

Ja, alltså, jag har just betalat mitt årliga Flickr-abonnemang. Vet inte hur jag skulle klara mig med gratisvarianten. Den ger ju inte samma möjlighet att t ex sortera in bilderna i olika album som i pro-versionen. Och inte lika stort lagringsutrymme.

Jag gillar Flickr, bland annat för de stora möjligheterna att skapa olika typer av widgets av bilderna. Men jag använder fortfarande Photobucket för mina små filmer.

Flickrs grupper gillar jag också. Kul att se andras bilder av sådant man är intresserad av. Men hur blev det egentligen med aktiviteten i Library Lovers-gruppen?

Det var alltså lite reklam för Flickr. Jag tror jag slutar för idag.

3 thoughts on “I’m a Pro

  1. Jag måste erkänna att jag är besviken på aktiviteten i gruppen 😦 Jag trodde att det skulle strömma in bilder från hela bibliotekssverige, men tji fick jag. Idén tycker jag fortfarande var bra av mig att komma på, vi säger att den var lite före sin tid 🙂

  2. Ja, det var lite synd att fler bilder inte kom in. Nu har väl ”alla” kört 23 saker vid det här laget, och lärt sig Flickr? 😉 Men det är klart, man ska ju ha kameran med sig när man är ute och far också.

  3. Jag tyckte att vi kom igång bra men vi kanske inte gjorde tillräckligt med reklam. Eller så var det helt enkelt inte så många som tyckte idén var kul. Nä, så illa kan det väl inte vara.

Kommentarer inaktiverade.