Sommarkul från DIK

Sommarbilder behövs i regnvädretÅtminstone jag ser med spänd förväntan fram emot DIKs semesterpratare, särskilt bibliotekarierna förstås. Dessutom ska ju själva praten bli nedladdningsbara, så jag kan få riktigt underhållande stunder på tunnelbanan med min Ipod i sommar. Både Maria Norberg (Nacka) och Anders Söderbäck (KB) tror jag har en hel del kul och intressant att berätta.

Läser också att Årets bibliotek-kandidaterna är klara. Håhå, det är andra gången jag har nominerat bibliotek och andra gången minst ett av de biblioteken kommer på finalplats! MINST en av årets finalister har jag alltså nominerat. Jag säger inget mer så har jag inget sagt. 😉 Säkert är det även många andra som har nominerat samma bibliotek.

One thought on “Sommarkul från DIK

  1. Håller med dig, kul med DIK:s semesterpratare. Jag gillar den här typen av personliga berättelser.
    Äveen jag har nominerat, men säger inte mer än så. Det var roligt att Biblioteksbloggen verkar ha varit först ut med nyheten.

Kommentarer inaktiverade.