Biblioteksdagarna

Jo, det är ju där jag tillbringar större delen av denna vecka, i Uppsala. Försöker att twittra därifrån så gott det nu går. Se twitter från Biblioteksdagarna till höger överst i menyn i bloggen. Vi är ganska många som twittrar! Det var kul att läsa vad som hände på årsmötet efter att jag åkt därifrån, t ex.

Foton kommer också, men inte förrän efteråt från mig. Listor är skrivna på vad jag ska ha MED mig och vad jag ska ha PÅ mig (måste ju byta om till festen, en ren t-shirt är inte så festligt för mig, har uppmuntrats till glitter och glamour…). Dator är nerpackad i ryggsäck. Kameran har en egen väska.

Stora scenen såg så himla stor ut! Blev nästan lite nervös över att jag ska prata där på fredag. Kul dock att många är intresserade av vår punkt, om Tvinning.

Vår posterutställning om Fråga biblioteket är också på plats. Imorgon ska vi dema lite chattwidgets, är det tänkt. Kom till oss vid lunch!

Det roligaste är alla kollegor som man träffar, bara synd att man inte hinner prata ordentligt med de flesta.