Veckan som kommer

Några av planerna för veckan innebär besök på det nya biblioteket i Hallonbergen och där ska jag återigen prata om sociala medier på bibliotek. Denna gång med kanske lite extra emfas på strategier. Se nedan.

Veckan innebär också chattutbildning för personal på Stockholms stadsbibliotek inom ramen för Fråga biblioteket. Och så ska jag på Brit Stakstons bokrealease av Politik 2.0, hade jag tänkt. Roligt!

Om det till äventyrs skulle vara så att du arbetar på ett bibliotek i Stockholms län (av vilken typ somhelst) och vill fördjupa dina kunskaper om hur man kan arbeta med strategier för sociala medier på bibliotek, så boka redan nu in den 26 augusti i almanackan! Mer info kommer senare.

3 thoughts on “Veckan som kommer

  1. Pingback: Tweets that mention Veckan som kommer « BiblioBuster -- Topsy.com

  2. Men 26 augusti! Måste ni välja just den veckan då jag är i Kina på bibliotekskonferens? Snyft… Jag får lita på att jag hittar en sammanfattning här någonstans efteråt.

Kommentarer inaktiverade.