Bloggutmärkelse

Jag har fått Beautiful Blogger Award av Nils Johansson på bloggen En humanists väg till arbetslivet. Tack Nils, som också är min kollega i fackförbundet DIKs förbundsstyrelse och ordförande för DIK student. Jag önskar att jag hade haft hälften av din framåtanda när jag var i din ålder.

Jag är inte så jättebra på det här med bloggutmärkelser, så jag rekommenderar helt enkelt att man läser Nils blogg samt alla de bloggar som jag nyligen listade som bra biblioteksbloggar.

Man ska tydligen lista 7 intressanta saker om sig själv också, det kan bli knepigt. Hur intressant följande kan vara får vara upp till läsaren att bedöma…

1. Jag är född i Bergsjön, Göteborg.

2. Jag startade min första blogg 2005 (finns inte kvar).

3. Jag har haft körkort i prick 20 år.

4. Min favorittjänst på nätet är Flickr.

5. Jag sover aldrig en hel natt, eftersom jag väcks av mina katter.

6. Jag tycker det är mycket roligare än jag förväntade mig att delta i DIKs förbundsstyrelse.

7. Nästa nya land som jag besöker tror jag blir Nya Zeeland.

One thought on “Bloggutmärkelse

  1. Pingback: Tweets that mention Bloggutmärkelse « BiblioBuster -- Topsy.com

Kommentarer inaktiverade.