Såhär berättar jag för bibliotekspersonal om sociala medier

Imorse höll jag för första gången en föreläsning på distans via Adobe Connect. Maria Lundqvist som höll i mötet spelade in det och bloggade om det. Föreläsningen hölls för bibliotekspersonal på bibliotek i vårt sydöstra hörn av landet och inspelningen är på 1 h 15 min.

Det var en rolig och intressant upplevelse för mig. Man kan ha många synpunkter på mitt sätt att föreläsa, t ex att jag aldrig använder skrivet manus, hur jag låter, etc. Mitt mål är att vara den där länken mellan sociala medier-gurus och biblioteksverkligheten. Och nånstans där tycker jag ändå att jag hamnar, så jag får lov att vara nöjd.

Se/lyssna till föreläsningen via Bibliotek25 >>

One thought on “Såhär berättar jag för bibliotekspersonal om sociala medier

  1. Pingback: Tweets that mention Såhär berättar jag för bibliotekspersonal om sociala medier « BiblioBuster -- Topsy.com

Kommentarer inaktiverade.